Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacjiW celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.2.Odesłanie produktuSkładając reklamację prosimy o odesłanie produktu oraz kopią faktury zakupu.3. WysyłkaReklamowany produkt należy wysłać na adres:
Bartosz Adamiak ART
Płocka 10/29
80-180 Gdańsk
Zwrot towaruZgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
Wybierz kategorie
Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera